HELGEN!

Den bästa helgen är överspelad och jag är lite mör känns det som.
Att redovisa vårt arbete var en frihetskänsla som heter duga. Plus attt det var jätteroligt, vi fick hemskt fin respons och de andras arbeten var jätteintressanta med. En bra dag, sen skrev vi klart vårt skriftliga i ett nafs och gick hem och gjorda rårakor. Eller mest axel, jag var bara fascinerad att det ens gick.
Sen kom krille och bytte av axel när han skulle gå. Småpratade lite och drack vin. Fin kväll och krille sov kvar här eftersom han är hemlös. Sen var jag hos frasse i lördags, sen missade jag klassfest (vilket kändes okej). Var istället på underbara bar och firade kristoffers födelsedag, toppentrevligt. Träffade även på kompisar från förr!!1 kul.
Igår hade jag Daisy här hela dagen. Daisy är verkligen min ögonsten! Mamma kom förbi också och jag klippte håret på henne och vi åt söndasmiddag som sig bör. Sen somnade jag säkert som en stock vid tio igår. Det var det värt.

Och nu hinner jag inte äta frukost för jag lekte bort tiden på internet. Great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0