hund hund hund hund hund

Så lät jag ungefär när jag skulle sova igår. Det gick liksom inte att sluta med olika ramsor. Som tur var stämde peter in så vi kunde få det avklarat. Nämligen ringde en person som behöver dagmatte lite då och då, vars annons jag svarat på. En schäfer/Rottweilerkorsning som jag är förtjust i innan jag ens har träffat den. Det skulle vara så underbart om allting gick vägen.

Klockan är inte ännu nio och jag ska brygga mig lite kaffe. Ja, så får det bli.
Den här veckan blir mer eller mindre no mercy mot min psykiska hälsa.
Det är som när nalle maja äter dunderhonung. Det mest påtagliga är ju att hon mår dåligt, men den gör ju så att säga the trick också. Vill jag klara skolarbetandet, frasse och allt annat i veckan är det bara koffein som kan hjälpa mig.

Johan väckte mig tio minuter innan klockan med ett sms där han frågade om skolarbetet. Det fick mig att bli blixtpigg och komma ihåg vad allt egentligen handlar om. eye of the tiger börjar spela i mitt bakhuvud och jag får en fokuserad blick. Ni skulle se mig.

Mmm, och klädbytardagen var tamejtusan fantastisk. Nu har jag dock ett gäng tjejkläder som jag inbillar mig att jag ska börja använda. Det går väl bra?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du i tjejkläder? Det känns spännande faktiskt.

2009-01-12 @ 09:51:17
URL: http://www.redbanner.wordpress.com
Postat av: ptr

spännande men mest förvirrat tycker jag.

2009-01-12 @ 17:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0