Okej vänner. nu smäller det!

Först har jag och peter sprungit runt i skidglasögon på morgonen då gunnar ringde och sa att han bokar skidresan. Vi blir nog 7 stycken eller något och jag hoppas innerligt att jessica vill åka lite med mig, det är ju ändå så nära. Och hon är den enda som enligt egen utsago är lika dålig som jag. Det uppskattas.

Nu ska jag ÄNTLIGEN gå till polisen och fixa ett pass så jag kan åka var jag vill. Det känns som en sten faller från mitt  bröst. Och jag är jättesugen på att resa.


Skolan är lite si och så. I och med att jag inte har frasse den här veckan borde jag plugga som fan. Har förvisso lovat emma att hjälpa till att skruva möbler idag, men sen. Då jävlar ska jag förkovra mig i teorier om representationer och vithet. Det vill jag lova.  



Ovan: Peter håller på att spara ut mustasch igen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart jag ska med! Jag har redan nu dunderångest och ångrar mig som fan.

2009-01-08 @ 19:27:20
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0