some days aren't your at all



(Jag kan verkligen inte lägga en en deppbild på henne, jag kan inte. Jag hatar poetiskt ledset vackra kvinnor lika mycket som sexigt blodiga kvinnor eller olyckligt sexiga kvinnor. Kan någon inse att det inte är tilldragande att hela tiden avbilda kvinnors olycka. Det suger. Jag hatar peters skrivbordsbakgrund med en smal olycklig supposably vacker kvinna/flicka. Jag ska lägga in kimya när han tittar bort tror jag.)

Idag var jag inte alls glad, då hände följande: Lea kramade mig hårt och t. kom och var så hoppfull om livet. Han är så smärtsamt vänlig att jag blev på bättre humör.  
Sen skrattade jag (på riktigt, och jag har inte gråtit idag och tänker heller inte göra det) åt  några tele2killar som försökte charma alla på flemingsbergs centrum när de gick förbi. det slutade med att jag signade upp mig på whatever abbonemang för att de var så komiska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man tänka sig, dumpeter bytte till ponnin några timmar innan han läste detta inlägg.

2009-01-26 @ 15:24:55
Postat av: liv

jag tycker inte att peter är dum.

2009-01-26 @ 17:11:58
URL: http://tublingdice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0