to pee or not to pee

Alltid när jag väl fått en dator i biblioteket vågar jag inte lämna den i rädsla att någon ska ta den eller posta barnporr eller vad vet jag. Alltså är jag alltid kissnödig, vilket förvisso inte behöver vara något dåligt. Peter menar att han spelar bas bättre när har är kissnödig. Alltså provar jag om det går att använda sig av i alla sammanhang. Inte alltid. Däremot något jag gör när jag är kissnödig är dricka mer vätska. Nästan alltid, jag tror det är tvångsmässigt.


Och i stallet finns inte en toalett så där får man inte heller kissa. på hela dagen i värsta fall, vilket liv jag lever.

Jag vet att det var något annat jag ville skriva men jag minns inte vad.

Är det någon mer än mig som går och nynnar på "god hates the world"?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Denna eviga pissning. Är det vårt straff tro? Och hur i hela friden kan det gå bättre att spela bas om man är kissnödig? Sjukt. Fast jag hade en kompis som helst hade sex kissnödig av samma anledning.

2009-01-14 @ 18:27:42
URL: http://www.redbanner.wordpress.com
Postat av: P.A.

har för mig att det tyvärr inte är så bra för blåsan att gå runt och hålla sig för länge, kan det stämma kanske?

isf tycker jag att du ska gå och kissa bums pannkaka!

2009-01-15 @ 16:46:50
URL: http://learntoenjoylosing.blogspot.com
Postat av: Anonym

kissnödig = spelar bas fortare = bättre när man spelar black :P

2009-01-15 @ 19:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0