tröttheten, den tröttheten.

klockan är halv åtta på kvällen och jag vill verkligen sova. Axel tyckte jag var galen när jag berättade att jag somnade vid sjutiden här om kvällen. Dock framför gummo och någon rar själ väckte mig. så det räknas nästan inte, jag sov ju inte för natten. Men tröttheten är påtaglig fastän jag knaprar rosenrot. Jag misstänker dock att jag även idag kommer bli superpigg runt midnatt. Det negativa i det är att jag tycker om att sjunga och dansa när jag är pigg. Oavsett om jag sitter ligger eller står och jag försöker hålla mig när jag vet att peter ska sova men det är så svårt. Ibland är det en liten trudelutt som bara måste ut. Det kan inte hjälpas.


Jag funderar allvarligt på att ge upp den här dagen och sova mig. Dock kan jag tänka mig hög musik och tända ljus om jag har lägenheten för mig själv. Eller bada med öppen dörr och hög musik. Inte så att jag önskar iväg folk hemifrån, det vore ju hemskt. Men var situation har sitt användningsområde.

Förövrigt vill jag smärtsamt mycket ha en hund. Planen just nu är att leta hund som behöver dagmatte. Precis som jag träffade pumin. Det vore ju en lösning. Jag har till och med skrivit en annons och hoppas få svar av en snel hund.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag åt rosenrot och nåt vinägerpiller en sväng. Det enda som hände var att jag blev lite extra horny, fast H bodde i sthlm så det kan ju lika gärna ha handlat om att jag knappt fick nåt. Hur som helst så frågade E vad det var för tabletter och jag sa att det var för att jag skulle bli pigg och smal. Då säger ungen; mamma, kunde du inte ha köpt piller mot glömsk oxå?

2009-01-09 @ 19:56:31
URL: http://www.redbanner.wordpress.com
Postat av: Anonym

HAHAHAHA jessica vilken underbar anekdot.

håller med om att man blir mer kåt än pigg, men det är värt ett försök. Jag måste få energi!!

2009-01-09 @ 22:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0