what now?

Idag började skolan. Fast det hade ingen annan fattat. Alla dörrar var låsta och media-avdelningen var lediga så vår lektion blev lite tvivelaktig. Jag tror min klasskamrat trodde att jag älskar borat. Det blev lite problematiskt. Min grupparbetespartner är inte i skolan och har inte hört av sig på år och dagar så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vi ska ha ett utkast på fredag att redovisa muntligt. Vi har inte börjat. Det är måndag idag. Men jag vet inte hur jag ska börja så jag väntar på bättre tider. Alltså är jag ledig idag att göra vad jag vill. ska nog åka en sväng. Det känns i alla fall konstigt att vara ledig. Jag förbereder mig på att jobba dygnet runt den här veckan. Förutom att vi har två seminarier.

På onsdag kommer jag få info om B-kursen och då slutar csns hemsida vara seg. OCH på onsdag får vi tillbaka senaste skrivningen. Jag fick VG i kursen om inte studera.nu har missförstått något. Jag skulle kolla om jag fått någon info om kursen men så stod det helt plötsligt "akademiska meriter blablabla kön & vardag VG". sweet!

Jag har haft på mig jacka hela dagen. Satans kallt är det. Nu har jag även mössa.
Alltså sitter jag och kikar på sista minutenresor och drömmer mig bort till där man inte fryser om fötterna.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Får kvinnliga mormoner dejta chicks? Kan knappt bärga mig till jag får svar på denna fråga. Har tyvärr inte träffat ngn kvinnlig mormon att dejta om så skulle vara fallet.

2009-01-05 @ 21:51:05
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0