bamparam

Kom in på utbildningarna jag hade sökt. sjunde reserv på psykologen. Jag antar att inte 6 pers går och får en sudden change of heart (även om man aldrig vet med folkhögskolefolk) så jag slipper ta ställning till det. Jag är supersugen på att bli undersköterska nu så jag vet inte hur många poäng jag orkar läsa... Nackdelen med att vara jag är att jag är så otroligt inne i saker. Sen går de över. Jag älskar verkligen hundar men helt plötsligt känns 15p hund ungefär som det låter. eh, hur tänkte jag där?


Annars har jag blivit antagen till rfsus colour of loveutbildning så jag ska få kampanja med Colour of love. Med andra ord ska jag glida runt pride och prata sex med folk och ge dem kondomer om de är duktiga. Jag började lite lätt på elins fest igår. När militären kom in på stryprunk blev jag  nog lite förvirrad. Men alla var samarbetsvilliga.

Det känns som jag står längst uppe på krönet och snart ska släppa bromsarna. Efter en veckas vila efter arvika börjar jag en hård jobbvecka imorgon. Allt ska hinnas med på fritiden och det måste bli soligt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Stryprunk är viktiga frågor, haha. Jag tänkte börja tillverka geishakulor av kottar i brist på annan sysselsättning, lär nog riva till rätt bra. Du kan ju sälja dom åt mig när du är ute. Å andra sidan så pajar ju kondomerna kanske.

2009-07-15 @ 09:20:11
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0