gunnar frågade

på riktigt hur jag mår. Jag försökte tona ned mig och känna efter. Svaret blev väl att jag mår rätt bra men känner mig tidvis stressad. Det känns lurigt att halva sommaren redan gått. Jag försöker lösa allt med the wageniusway och kör på. hårt och snabbt, eller vad det heter. Och jag pratar fortfarande om livet, inget annat.

Helgen har varit romeo stodartspelning på en ljummen i gräset, blommor och bin och bad på långholmen samt jobbajobbajobba och slutligen (obligatoriskt) släkthäng. Jag är mycket stolt över mig själv och avslutar helgen med manisk diskodans i vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: ptr

den kändes lite manisk i början ja men sen kom den igång med ett riktigt skönt sväng!

2009-07-20 @ 13:05:06
Postat av: Jessica

Låter härligt med manisk dans. Det är sånt som är bra för nerverna. Jag sjunger igen. Det är ett bra tecken. Livet kanske är på väg tillbaka fast det inte kändes så ett tag.

2009-07-20 @ 20:03:25
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0