kära läsare


Kommentar Tid  
Jessica om bamparam:
"Stryprunk är viktiga frågor, haha. Jag tänkte börja tillverka geishakulor av kottar i brist på annan sysselsättning, lär nog riva till rätt bra. Du kan ju sälja dom åt mig när du är ute. Å andra sidan så pajar ju kondomerna kanske."


Kära jessica!

Din idé om att tillverka geishakulor är verkligen en bra idé (så länge det bara är en idé). Tyvärr är det föga troligt att jag får sälja saker när jag, som du säger "är ute". När jag är ute har jag förbjudits att flörta eller skaffa kompisar (under kampanjen alltså, inte av någon närstående) så att bedriva verksamhet känns inte heller helt okej, även om du skulle få hela vinsten.

Ang. ditt kondomproblem är väl geishakulor i första hand till för att träna bäckenbottensmuskulaturen så att kondomer skulle spricka behöver inte vara ett problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0