kompromising info

herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregudherregud herregud herregud.

Jag har fått veta något som är lite för roligt för att vara sant. Jag måste såklart kolla upp mina källor men det här kan vara det stördaste jag kommit i kontakt med på länge. Och jag har varit på festival hela förra veckan (det var förresten underbar) .


-----------------------------------

Åh, såhär är det jämt. Jag får veta något jättekul och innan jag får dela med mig av det så lovar jag att inte göra det. Varför just jag? Det känns som det äter upp mig inifrån för det är så bra!

för övrigt har jag några spolingar att ringa och hota. Dock är klockan nästan nio, och jag vill ju inte riskera att väcka någon så jag tar det i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0