Livet, det rullar

Hur som helst hatar jag när jag skriver blogginlägg som det senaste och jag knappt själv förstår vad jag vill ha sagt. Jag ska börja uttrycka mig mer lämpligt, jag måste det. Har funderat på att börja skriva några texter i veckan på riktigt inför skolan. Jag är så himla sugen, och lite rädd.

Annars lever jag och planerar in sjukt mycket saker fastän jag jobbar och jag inte brukar orka. Jag gör det the wageniusway och hoppas att det håller, det är ju ändå sommar. Ljuset hjälper på många sätt. Imorgon är det stallet efter jobbet och jag gissar att jag är trött när jag kommer i säng och ändå har jag bokat in ett läkarbesök torsdagmorgon osv.

Jag får veta alldeles för mycket om saker jag inte borde veta något om och jag vill tro att jag kan hantera det. Jag är inte alls bra på att saker rinna av mig utan tänker och analyserar dem alldeles för mycket. Jag vet att folk brukar bli galna på mig. Jag funderar ibland på om de dragen går att jobba bort eller om det är något jag bör lära mig leva med. Svaret blir ganska olika från gång till gång.



Fick just ett enormt craving efter nirvana. Gud, så underbart.

Kommentarer
Postat av: a

det verkade som en bra idé att berätta det för alla jag tyckte om, lite som att bekänna sina synder för gud förutom att jag inte tycker om gud. förlåt lite?

2009-07-21 @ 15:53:27
URL: http://andersholmstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0