Det eviga mysteriet är löst

Jag hamnar alldeles för ofta på flashback när jag googlar på viktiga saker. Nu på en av mina favoritskådespelerskor, tråden på flashback handlar om ifall hon har stora bröst. Av den anledningen orkar jag inte skriva ut vem hon är, det är inte viktigt. Däremot stöts och blöts bröststorleken ett tag innan någon einstein kläcker ur sig

"Hon ser helt okej ut men kan det inte vara så att dom är lite hängiga men trycks upp med hjälp av bh?
I övrigt en läcker tjej tycker jag "



Alltså insikten om newtons lagar. Bröst dras nedåt och pushas uppåt. Cirka 95% av alla kvinnor i sverige lär ha Bh som våldgör sig på de verkliga formerna de har. Har man någonsin sett nakna kvinnor på andra ställen än komersiell porr torde detta faktum vara ytterst självklart. Och har man sen ett problem med det som heterosexuell man tycker jag att man borde ta i tu med sina issues.

Jag tror personligen att hängpattar är något som patriarkatet uppfunnit tillsammans med mycket annat för att skapa osäkerhet hos kvinnor. Dragningskraften gör att saker hänger nedåt. Sällan talas det om hängöron eller liknande. Det är bara ett hittepå, ett skällsord om något som är självklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0