friskare!

Jag mår bättre, jag lyckades jobba och jag fick sovmorgon tills imorgon. yeah baby! Dessutom verkade Peter må bättre i morse och hur töntigt det än må låta så var det nästan det jobbigaste. Jag vill verkligen inte att han ska behöva må dåligt när han ska resa en massa. ovärt.

Midsommar säger ni och ärligt talat så har jag faktiskt ätit färskpotatis. Jag skulle nog kunna göra det varje dag, något av det bästa. Nu ska jag nog krypa upp i soffan med en folköl. Ikväll äre ju som bekant billy elliot på tv, men jag ska nog snarare gå och lägga mig klockan nio än titta på film.

Vaknade med ett stort skinnflått sår på fingret igår. Vad är grejen med det liksom? vansinne, ont gjorde det också. Det andra som är vansinnigt får jag inte skriva. "men han kommer ju köra ihjäl sig" sa jag till min mamma och hon sa att jag inte fick säga så. Och då vet jag inte vad jag ska säga. Jag är såklart orolig och lite irriterad för att jag måste oroa mig.

Senaste projektet är att skriva minst ett halvt a4 om dagen. Hur ska jag annars bli klar med mina memoarer? Längtar till skolan i höst, oh som jag längtar. Jag vet inte helt vilka projekt jag ska lyckas prioritera men det ska bli kul när allt är nytt och annorlunda. Jag tycker mycket om augusti. Fortfarande varmt ute, man kan bada men nya terminen har ändå liksom satt igång. Mysigt, om ni frågar mig.

ps. fick just sms från blå som påminnde mig om att man måste hoppa över sju gärdesgårdar och plocka sju sorters blommor. Ovärt, jag som just skulle duscha... men men. Man gör vad man måste. ds.

Kommentarer
Postat av: Blå

Hålla tyst måste man också göra, men den glömde jag skriva :p

2009-07-14 @ 00:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0