Fy satan vad bra det blir ibland.

Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar mitt liv. Helgen har varit underbar på riktigt! Sitter som efter en festival i mina skabbiga kläder och lyssnar på låtar som spelats flitigt i helgen. Vi har dansat disco hela nätterna, jag älskar discodans. Mest stampa med leroy förstås. Andra höjdpunkter från helgen var bastu, nakenbad, fotbollsturnering, hela havet stormar och dyl. Sandras härliga infall i litet och stort. Nu dricker jag ingefäraté i hopp om att inte helgens hårda liv skadar min stackars hälsa för mycket.

Var hos lina mindre än ett dygn på väg från koitjärve men det var så fint. Vissa vänner får mig att gå in i väldigt speciella stämningar, hon är en sån. Dessutom är hon min guru sen jag överlät mitt liv i hennes händer i centralamerika för länge sen. Vi pratade hela natten och det känns som det gav mig klarhet i mitt liv, hur överdrivet det än må låta. Oj, vilken utsikt nya lägenheten har. Det måste sägas.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0