heja kondom08

Ironiskt nog hittade jag den här länken via min blogg, men gud vad jag älskar initiativet: Kondom08
De har skickat ut numrerade kondomer till människor lite random, sen får de skriva in vad som hän med dem. Oslagbar rapport:

"lyxrunk i bagarmossen"


heh, say no more! För övrigt hade jag hoppats att få jobba med color of love men icke. Jag skulle älska att dela ut kondomer till folk och berätta om klamydia i halsen. 4 real! Ibland önskar jag att jag hade en knullblogg, som till exempel emmy. Det finns så mycket intressant att stöta och blöta. Men den handfull människor som läser min blogg gör det nog i helt andra syften. Vilka dessa är är förvisso oklart.


IMORGON FLYTTAR MIKAEL IN!!!!!1 HURRA!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0