I drink therefore am I

Rubriken är förstås inte sann, det enda jag klunkar nu är té mot mina svullna halsmandlar. Med tanke på att stackars lars opererade bort sina och låg och kräktes blod när narkosen släppte ska jag försöka att inte gnälla om detta. Iaf inte på ett tag, det är hans show nu.

Dock har jag jobbat torsdag till måndag, dvs. allt det fina vädret var bortslösat på mig. Och idag är jag ledig, vaknar och är sjuk samt det är grått och regnigt. Det som är skönt med att odla saker är att alltid få bli glad över regnet, men idag hade jag föredragit sol. Mitt humör blir ännu mer avslaget när vädret är grått.
Det har varit 5 hopplösa dagar med mördande pms, incidenter på jobbet, illamående och ont överallt, alldeles för mycket sociala aktiviteter för min stackars lilla hjärna och så vidare. Det är ett under att jag klarat mig. Undrar om jag kan lägga ett jobbschema så jag är ledig när jag har pms, för allas bästa. Det vore så skönt.

Uppgiften nu är iaf att bli frisk till på fredag, det borde väl inte vara så svårt.

Här är iaf en bild som jag älskar som jag tog och redigerade med min mobilkamera (rip). Cencuren är dock gjord i paint eftersom peter tydligen inte tycker om att jag lägger upp nakenbilder på honom på internet (tänk vad man lär sig om en människa va?).


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill påpeka för kära läsare att varken min penis eller pung hänger ut på "baksidan", det är bara min fasta rumpa som är censorerad.

2009-06-02 @ 19:12:34
Postat av: Jessica

Haha, ja det kan du ju försöka lura i oss Peter..

2009-06-03 @ 22:10:39
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0