missnöjd.


Igår flyttade mikael in. Det var roligt, men sen åkte han imorse och kommer hem i augusti. Så alla som vill träffa nya sambon här kan ju åka till umeå och leta. Men det är okej. Någon som inte är okej är att jag blivit sjukare idag och måste jobba imorgon. Värst är nästan att Peter mår dåligt och ska till tyskland imorgon. Sån beslutsångest kan vara den värsta. Vill man sätta sig i ett flygplan och inte veta om man kommer orka stå upp på hela helgen? Jag håller en tumme för att jepparna på närakuten kan ha något vettigt att säga till honom. Men i ärlighetens namn har jag inte så stor tilltro till sjukvården om man inte har enkla och konkreta problem.

Jajaj, jag ska äta nudlar och se på fight club. Imorgon jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0