packad och klar

Jag har tack och lov blivit frisk. Jag känner mig i gångbart skick i alla fall och vi drar om mindre än sju timmar. wohoo!
Peter får mig att känna mig wild and crazy när han frågar om vi bara ska ha handbagage. Trots att jag inte för mitt liv förstår vad jag skulle packa som väger mer än 10 kilo så är hans kommentarer guld värda. Jag har liksom en känsla av att jag är extremt bra på att packa och tycker om att fortsätta känna så.



För er som undrar ska Peter inte åka till krakow. Det tog mig tre gånger att berätta innan min far förstod.
"Tänk vad lustigt hur man kan förutsätta saker sådär" sa han förtjust.
Semestrar kan vara något utav det mest normativa som finns. Därför ska det göras på rätt sätt.
Folk skulle höja på ögonbrynen om Peter åkte till kos utan mig också. Och inte bara för de uppenbara orsakerna.

Men det är okej, livet hörrni!

Jag ska till Polen! Min första favorithäst var polsk och hette Herszt. Det betyder hjärta och han var fux.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0