skinnflådd.

min hand ser nu riktigt jävla motbjudande ut och känns minst lika otrevlig. Kan inte skriva ordentligt på tangentbordet med högerhanden. ovärt. Lyckades jobba men fick linda in handen i tusen plåster och platshandskar, som jag dock fick byta vareviga minut då det blev blött. Idag har jag funderat på
1. ska jag läsa socialpedagogik?
2. vad är en våldtäkt?
3. vad i hela fridens dar har hänt med min hand?
4. ska jag ta tag i alla de där konflikterna jag går och undviker?

Om någon har ett svar går det bra att maila mig. Eller skriva något i kommentarsfältet.

Mikael är i umeå, peter i tyskland och anders vid sin dator. Alltså har jag läst ut två böcker och halvvägs igenom elaine bergqvists "härskartekniker". Förutom att det är ett av mina favoritämnen så kombinerar det mitt intresse för retorik med mitt intresse för genus (i viss mening) och det är ju groovy. Mitt nya ord är förresten ozay. Jag älskar sarah silverman, har jag sagt det?

Var hos vännerna och lekte med nakenkatter efter jobbet och åt tårta. Gud så mysigt det var, och jag vet en hemlis. En mycket rolig hemlis. Sen var jag hos pernilla med, det var kul för dennis kom hem när jag tittade in. Så kan det vara när de är midsommar. Jag glömmer så lätt.



och som vanligt är det inte katten på bilden som jag har umgåtts med idag.


Ps. Jag plockade inga blommor, då jag insåg att planen är att jag ska leva mitt liv med Peter. Det känns spännande. Dessutom tur att jag inte plockade några blommor att ha under kudden då jag drömde om rätt underliga personer i natt. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0