gayle rubin!

Åh, nu blev jag smärtsamt nyfiken på vem som skrivit kommentaren i mitt senaste inlägg. I styckeindelningen skulle det ju kunna vara anders, men han skriver inte så långt. gör någon det förresten?

Igår började nya kursen. På vägen till skolan började jag tänka på hur sjukt häftig vår nya lärare måste vara. Mest baserat på att hon disputerat på en sjukt okonventionell avhandling för några månader sedan (det är typ i essäform om upplagt helt annorlunda mot vad uppsatser vanligen är). Sen var hon ännu coolare. Hon har sjungit i moder jords massiva och har ett bra svar på allt. Hon är jätteintressant att lyssna på och allmänt bra. Det är roligt.


Vädret däremot, måste ju vara ett skämt. Jag ska ta mig ut till ponni och gladdes över att marken började bli okej. Så kommer snöstormen från helvetet i natt. Ovärt, men jag har å andra sidan sovit som ett litet barn. Åh, vad härligt det var. Sova ska inte underskattas.

Kommentarer
Postat av: Anders Oskar Holmström aka Din Kusin

Det var jag! Mitt namn föll bort tror jag.

2009-03-10 @ 16:56:24
URL: http://holmstroem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0