jag vill kräkas

Jag vill verkligen kräkas. Fysiskt alltså, det är ingenting politiskt gnäll idag. Jag vill bara kräkas. Det positiva är att jag får skylla mig själv. Jag drack kaffe trots min sjukdom (för att få något gjort på mitt PM och det funkade... jag är som nallemaja när hon äter dunderhoning. Jag tar konsekvenserna av substanserna) och nu mår jag såhär. Skönt.


Annars då. Jag har kommit igång med PMet och det är jätteroligt. Varför kommer jagpå sådan i sista sekunden? Jag fick till och med tag på en snubbe på korpen som motiverade könsblandade lag med att det blir roligare lagfester.  gött.

Jag är inte friskare men gör vad jag måste för att träffa Ninni och hundarna på lördag. Jag knaprar så många värktabletter jag måste. Dessutom har jag bokat in ett möte på hundstallet. Planen är att jag inte ska bli kär i alla hundarna och vilja ta med dem hem. Realiteten är att jag kommer bli kär i alla hundar och vilja ta med dem hem men ändå inte göra det eftersom jag är mogen och rationell. Vilket förresten suger.

Doktor Kosmos eller förmodligen Uje Brandelius lär ha sagt "hur många av er ser er själva ur ett politiskt perspektiv när ni knullar?" på scenen. Det tycker jag är både vackert och tänkvärt. Jag saknar nog doktor kosmos, hoppas de spelar någonstans där jag är i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0