Nu är det såhär hörrni

Jag börjar så sakteligen bli frisk. Jag har suttit i skolan just och skrivit en läsrapport och är mycket stolt. Hittade inte en kursbok i skolan så tänkte jag dra till flemingsbergs bibliotek snart. Å andra sidan är det Butler och jag förstår säkert inte mycket av den ändå. Men men, skam den som ger sig. Peter tittade oroat på mig här om veckan och trodde jag skulle hoppa av skolan. Klart att jag inte gör. Det får lösa sig, det bara måste det.
Passade just på att söka lite utbildningar till i höst såsom psykologi, teckenspråk och annat. Kikade lite på KYutbildning i hotell och konferens och inser att jag håller på att tappa det totalt (i'm losing it, kan man säga så?). Mest letar jag efter någon hundutbildning men det finns inte mycket som är eftergymnasialt. Man kanske skulle gå om gymnasiet?

Igår kom jag hem och möttes av hög Dylan musik och champagneglas. Jag blev lite rädd, Jag tror kidsen firade någon form av aniversery. Sibel hade dessutom köpt Dylanbiljetter till Anders, sjukt gulligt, måste bara påpeka detta. Jag åt lite nudlar och gled in på mitt rum. Precis när jag skulle somna ringde mor och frågade om vi skulle till kören. Vi var överens om att vi var trötta och sletna. Sen började vi prata om kören och båda blev så sjungsugna att jag slängde på mig kläder och mötte henne i skanstull 40 minuter senare. Det var en fin kväll. Skoldagen igår var också bra.
Shit, vad jag gillar min klass ibland. Alltså människor, de kan vara så himla fina ju!

Annars då? Jag har tvätt-tid idag vilket verkligen är på tiden. Skulle tvättat förra helgen, sen blev jag sjuk. Nåja, nu drar jag till centrum och gör något av mitt liv. Undrar om jag ska ha någon mer bok när jag ändå är på språng.

(Och imorgon kommer hunden!!!1)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0