viktiga saker i punktform

- intervjun gick bra. synd att inspelningen keffade och jag fick med enbart några minuter
- jag passade på att tappa bort mitt terminskort också eftersom det var fredagen den trettonde (fick dock tillbaka det nästa dag)
- uppatsPM ska vara inne på fredag och jag är för grötig i huvudet för att få något skrivet.
- technofest var roligt roligt!
- Sen blev jag supersjuk. Nu har jag halsfluss.
- världens finaste Maria ringde just och frågade om jag vill vara nyckelfunk på årets arvika. Det känns ändå lite viktigt, men pallar jag?
- Krille är hemma från indien, hurra!
- annars tänkte jag bli volontär på hundstallet och kan bara prata om hundar hela tiden


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad sött.

2009-03-18 @ 21:32:32
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0