förtydligande:

Jag menar inte att Anna Odell inte är vacker, jag menar att det är inte min sak att uttala mig om. Jag menar att jag inte tror på att objektifiera människor men att vettiga, bra, coola människor är snygga säger sig självt. Sammanhanget var såhär:

- är på konstfack [blablabla] jag älskar anna odell.
- älskar hennes utseende?

Alltså var det konstigt.

Idag är en superdag. Jag vaknade av klockan 8 och gick upp och slurpade i mig lite kaffe och ganska äcklig frukost. Har haft ont i magen den här veckan och gissar på stress. Men idag är det anything goes vad gäller kaffe och annat uppiggande, med tanke på muntan imorgon. Smhi ljög i vanlig ordning om vädret och regnet (pluggvädret) jag hade hoppats på uteblev. Nu har jag förvisso suttit utanför biblioteket och mysigt i solen och ömsom skrattat ömsom intresserat plöjt stycken i boken som tidigare fick mig att somna bara vi var i samma rum..

Nu: Kaffepaus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0