glaskupan 2.0

Nu är jag som i en jävla bubbla igen. Jag misslyckas fatalt med att umgås med människor hur gärna jag än vill. Och jag känner mig underlig på alla sätt som går. Vi hade besök igår och det var trevligt,men det är supersvårt att prata och interagera med människor. Jag gled mest runt. Drömde att a. och p. sa att jag betett mig otrevligt på middagen igår. Jag förstår inte alls varför jag ska älta sånt när jag drömmer, men jag gör det allt som oftast.

Hunde och jobbet är sånt jag vill sysselsätta mig med just nu. Jag vill bara inte att det ska bli fel.




I natt vaknade jag av att peter huttrade. "naah! peter fryser" tänkte jag och insåg att vi somnat med fönstret öppet. Mitt i ett samtal som de senaste nätterna. Jag vaknar aldrig utvilad då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0