hejdå skolan.

På måndag är min sista tenta. Det är en muntlig tentamen. Dock saknar jag en kursbok jag bara läst 1/4 del av. beställde den på adlibris i helgen, sen som jag är och hoppas innerligt att den kommer imorgon... Det ska bli mysigt iaf, kommer ha tentamen på tu man hand med en av mina favoritlärare. Ska försöka ta upp hennes bok lite också. mmm, key. Det går som det går. Jag bör plugga ordentligt inför den, men somnar över boken. Trots att den är så spännande att jag gått och tänkt på den massor de senaste dagarna. Jag blir alltid så förtjust i vissa informanter, som börje i den förra boken. Jag önskar att fler var som Börje.

Var uppe på skolan en sväng, borde lämnat in en bok men jag drack kaffe istället och sprang på lillis. Sen röstade jag och vi gick och handlade mat. Det är bra.

Jag kan inte sluta använda bloggusåpaformen för att delge mina nya och gamla sambos. Denna är aktuell, men vi vet inte så noga:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0