Kvällen som var

Jag hade tänkt plugga och plocka upp lite i vårt rum. Mest för samvetet men också för att städa är det ultimata förspelet har jag läst, i ett städat rum är det större chans att få till det. Jo, jag har läst det. Men städade ändå inte. Dock tog jag mig i kragen och ringde massa folk om arvika. Det är ångestladdat vill jag lova så jag är väldigt nöjd.
Jag hade just bestämt mig för att ta en dusch när ullis och sibel kom hem. Jag har ägnat mycket tid åt att tänka på att jag skulle vilja umgås mer med Sibel men inte gjort något åt saken, bortsett från att inleda halvhjärtade samtal om kvällskvisten och att klaga för Ptr. Så nu lutar det åt att hänga lite med dem, om de inte misstycker. Fast de ska säkert ut och festa, lillördag som det är. 
 

Kommentarer
Postat av: Sibel

Vi är nog inte så festprissiga som man kan tro, åtminstone inte ullis efter att ha festat nonstop i Berlin. Fast jag vill nog vara mer fest. Känner mig medelålders. Inget som helst misstyckande anyhows.

2009-05-07 @ 17:06:54
URL: http://dcw.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0