MARK MY WORDS eller hur de säger.

Jag vet vad jag vill nu. Jag vill tjäna pengar på roliga saker. Inte dras med tråkiga. Jag trivs tidvis i hemtjänsten, idag har jag haft en strålande dag och blev superglad av att träffa l. och u. till exempel. Men att duscha främlingar, handla fikabröd och torka bajs hör inte till mina intressen.

Mina intressen innefattar istället musik, sex och ponnisar. Jag har tre potentiella jobb på ovanstående ämnen (och med jobba med sex menar jag rfsu så ni behöver inte få för er något) och för en gång skull känns det som att jag måste ha dem. Jag ser inte att något annat är ett alvernativ. Alla är extraknäck men vem vet vad som händer om tre år. Jag måste få jobben och jag älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0