nu är jag arg igen.

Jag har visst hultsfreds nyhetsbrev fortfarande. Jag orkar inte utveckla detta faktum, men där stod två saker. De släpper inte in barn under 13 länge och de har bokat sveriges första gangstarapkollektiv. De heter kartellen och jag har så arg att jag kokar. Vilket jävla elände! Att de musikaliskt är helt jävla eländiga är en sak och försöker repressentera förort är politiskt jävligt sorgligt (läs hellre AlieNation is my nation om ni inte själva orkar åka till förorten). Allt är fitta och hora , de orerar glatt om hur de vill skada människor och för att göra illa värre har de med en staffeliknande hund i en video. Nog för att hunden ser glad och nöjd ut (annars hade jag nog flippat ännu mer) men vad den symboliserar får mig att se rött. Jag kan inte svara på hur mycket gangster de här spolingarna egentligen är, men inget svar skulle göra mig nöjd. Det de gör är ändå motbjudande.

ps. vattenfall tänkte stänga av vår el, tydligen bor det ingen här. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0