studiedisciplin

Jag känner mig verkligen så nöjd över att klarat tentan. Det var som lite lurigt med kurslitteraturen fram och tillbaka. Alltså det ska finnas referensex. av de flesta böckerna som är kurslitteratur men just min bok var borta. Den kom fram till slut! Så jag gick upp 8 i söndags för att plugga dagen innan tentan. sms'ade lite med Ptr om hur duktig jag var som pluggade. Sen ringde han på eftermiddagen när jag var i biblioteket. Jag svarade eftersom jag inte var i tysta avdelningen men pratade så tyst jag kunde. Sen skrev jag ett sms, att det går bra att ringa senare eftersom jag var i biblan. Då får jag till svar
"Aah! Du lät lite försiktig. Jag trodde du sov eller runkade. Vi ska åka alldeles strax."
Höga förväntningar på min studiedisciplin må jag säga. Men det är nog vad jag förvantar mig av mig själv också.

igår satt jag i solen och pluggade. hej hudcancer.


På fredag är det firmafest. Jag kommer dock jobba tors-sön så jag kommer inte att bli full (hör ni det?) Men passar på att snylta lite mat och umgänge. I helgen inbillade jag mig att jag tycker om mina kollegor så jag ska se om det fortfarande stämmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0