värmland here I come!

Roligt är att jag måste åka till karlstad på möte. Roligt är att Peter + band ska till Karlstad samma dag fast lite senare. Roligt är att de även ska hem lite senare, annars hade jag tiggit till mig skjuts. Ja, så vi ska till karlstad på helt olika uppdrag samma dag. Lustigt, inte sant!?

Jag försöker bestämma om jag ska på spinning eller ej. Det lutar åt det, men jag kommer ha en galen träningsvärk på slutspelet så alla kommer väl mörda mig en smula. Det kan mycket väl vara värt det för jag är väldigt spinningsugen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag gillar verkligen Karlstad! Mkt trevligt ställe. Skulle nästan kunna tänka mig att bo där. Kan rekommendera puben Leprechaun (möjlig felstavning). God öl, trevlig miljö och snygg kille i baren.

2009-05-08 @ 17:54:35
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0