YEAH

Jag är vansinnigt utmattad. Jag hör till den lyckliga skara som lider av pms-trötthet. Alltså känns det som att jag sprungit en mil och inte ätit på 8 timmar. Jämt. Alltså kan det bli lurigt att jobba, men a mans gotta do what a mans gotta do.

Idag har jag lånat lonely planet och läst på om piroger och saltgruvor. Träffade en mycket trevlig dam vid öseuropahyllan i biblioteket som berättade om hur fantastiskt krakow var. Jag vill se kyrkor och byggnader och gruvan. Det ska nog bli bra ska det!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi har äntligen bestämt oss för resmål i vinter. Det blir Sri Lanka i 2-3 veckor. Edvin, jag och Inka.

2009-05-30 @ 16:33:47
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0