Åh vad intressant jag är.


Var på inflyttningsfesten och hade superkul. Jag älskar när jag får lagom mycket uppmärksamhet! Alltså älskar jag när jag får känna mig intressant. Och så hängde jag med J. i fredags vilket fick mig att känna mig som tonåring igen. Vi pratade om våra ungdomsdagar på popklubbar och internetforum. Dessutom fick jag ett helt bord på balthazar att sjunga 'ja må hon leva' med förevändningen att johanna fyllde 19. jävlar vad gött livet är ibland!!1

Vet inte om jag hunnit skriva att Shima Niavaranipjäsen var det bästa på så jävla länge. Fy satan vilken genombegåvad människa. Jag finner nästa inte ord för det, men hon är verkligen one of a kind.


Jag har hittat en videomakapär på datorn så nu kan jag roa mig med den. I TOTALLY LOVE IT!!!!1 Och så sy, sy är jag supersugen på. Har dock massa kläder som ska lagas som prio ett så att designa balklänningar får visst vänta.

Näe, hänga tvätten och plugga nu! Grammatikprov ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0