tillägg:

För kanske fem år sen sa personen jag då var ihop med att jag inte var intressant. Jag minns inte alls vad som föranledde diskussionen, kanske att vi aldrig pratade med varandra. I alla fall så yppades ett av de både mest komiska och mest sårande utlåtanden om mig jag hört:
"Men du pratar ju bara om politik, altruism och dålig popmusik".
På ett sätt är det sånt jag vill skriva i mitt CV då jag inte alls tycker ovanstånde tre punkter är dåliga intressen, men det får mig också att minnas att det här av någon anledning är en lite öm tå.
(Sen började han ligga med sin kompis fru, så där någon gång strax efter la vi väl ned det där projektet "ihop".)

Min frukostgröt smakade lite mögel men jag åt den ändå. Jag tänker att man behöver härdas i svininfluensetider. Visserligen har jag i princip bestämt mig/ lovat att vaccinera mig. Men alla vårdcentraler har ju slut så det blir inte innan nästa vecka.


här kommer en bildserie på oss i kollektivet (jag har haft väldigt roligt med fotoredigeringen på min nygamla mobil.)



Kommentarer
Postat av: Samuelsson

Nog för att du är tjusig i djävulshorn, men Anders i den där Crazy Murder Frog-ramen var riktigt vackert!

2009-11-12 @ 16:31:54
URL: http://ganskaunderbart.wordpress.com
Postat av: ptr

men ÅHHH!! vi borde skriva ut dem!

2009-11-12 @ 22:15:20
Postat av: Far

Att jag tränger på så här, är att jag undrar om det gick att laga den gamla mobiltelefonen, eller var det bara minneskortet som äverlevde?

hilsen

2009-11-15 @ 00:54:06
URL: http://hallfoot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0