ja, nog är det höst alltid.

Detta konstaterade jag och mina vårdtagare upprepade gånger idag. Vi hjälptes liksom åt att påminna varandra om hur det nu var, ganska ofta också. Ibland tycker jag det är ofattbart hur bra jag har blivit på att prata om väder. Det är en konst, vill jag lova.

om någon vecka ska ABF ha ett föredrag om hoola bandoola band. Hoppas jag kan gå.
På premiären av bananas livesände de en frågestund med fredrik gerten  från malmö där också Mikael Wiehe dök upp och sjöng om frihet. Han hade iaf självdistansen att ta upp uttalandet "Om jag hör mikael wiehe säga nicaragua en gång till så skriker jag" som såklart kom från sjuttitalet men går att applicera på lite vad man vill. Jag tycker Mikael Wiehe är självupptagen och tar för stor plats. Men han har gjort mycket bra för mänskligheten. Det är spännande med sådana människor, de som är alldeles för buffliga men är okej för att de står på rätt sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0