lars och jag pratar om skolan.


14:59Lars
ursh! gramatik

14:59Liv
jag känner mig ofta lite dum i huvudet. Eller snarare som att jag har koncentrationssvårigheter.
grammatik är roligt. Jag går igång på sånt! morfologi och partikelverb.
15:00Lars
oj! jag går verkligen inte igång på gramatik

15:00
Liv
naturvetenskap har aldrig varit min starka sida så jag är glad att jag inte är i dina kläder.

15:00
Lars
skönt att vi kan kompletera varandra

15:01
Liv
haha, ja exakt. du kan förklara fysikens lagar och jag kan ta ut olika satsdelar i en mening. tillsammans är vi oslagbara...
eh?

15:01
Lars
precis! vi kan starta ett företag

15:02
Liv
hahaha vad ska vi sälja eller erbjuda för tjänst?

15:02
Lars
allmän hjälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0