När allting går åt pipsvängen

kan man alltid lita på veronica mars. Jag har plöjt tv-serier och stickat för att fokusera på annat än att mina bihåloer håller på att sprängas och jag inte kunnat andas ordentligt för att jag var så vansinnigt förkyld. Nu kan jag andas men jag är fortfarande ensam hemma och uttråkad till max. Internet var nere i princip hela dagen igår så det gick inte att sysselsätta sig så.

Alla är borta också, ingen hemma och inget händer. Dessutom skulle jag ju varit på släkttillställning igår, det blev inte så. Bror och hans nya partner skulle vara där. Jag drömde att hon var ungefär 35 och väldigt arg. Efterfrågade lite skvaller när mor ringde nyss och ju mer hon berättade om den här nya människan desto mer orolig blev jag. Det finns en chans att jag har blivit alldeles för full på äppelöl på något kårhus, spelat fotboll med henne mfl. Försökte iscensätta ett slagsmål med henne and the list goes on. Ovärt!

Kommentarer
Postat av: Piff

Du måste läsa dagens DN i pappersvarianten. Du kommer att bli så stolt när du läser insändaren jag är medförfattare till!

2009-10-18 @ 21:11:36
URL: http://www.redbanner.wordpress.com
Postat av: Jessica

Det kukade ur där med mitt namn. Pöss.

2009-10-18 @ 21:12:18
URL: http://www.redbanner.wordpress.com
Postat av: Jessica

Det kukade ur där med mitt namn. Pöss.

2009-10-18 @ 21:12:54
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0