ontario?

Jag tror stuffes nya band som jag missar, as we speak, heter så. Men jag kanske har fel. Istället är jag hemma och peppar på körslaget samt planerar att slå mig till ro med min spontana lördagspresent jag fick av peter. Udda av Sara Lövestam som jag är så sugen på att läsa. Åh, vad underbart. Kanske ett glas vin och ett bad också? Dock ska någon främling sova här i natt så även om jag är själv hemma nu ska jag försöka komma ihåg att inte då naken. Vädret underlättar ju att hålla det i minnet.


Kan inte de här får nobellpriset om det är så bra som utlovas? Konstigt är dock att artikeln pratar om att alla dagar ska bli rätt dagar i månaden. Då bortser de från de dagar man vaknar på fel sida, men även att pms är ett sjukdomstillstånd som inte huvudsakligen är kopplat till ont i magen. Det är allt från dödsångest till att inte fungera över huvud taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0