prosit

eller gud välsigne dig. Jag nyser hela tiden, men hoppas ändå att jag är på bättringsvägen. Ställde in sjukgymnastiken imorgon för att inte utmana ödet. Ryggen känns såklart värre idag, men jag prioriterar att bli frisk.

De språkliga felaktigheterna idag är sjukt många, och inte bara i mitt tal. Jag har någon lightversion av afasi som förmodligen är övergående, men ändå.

Fyrans buss har ju alltid varit ett veritabelt minfällt då mina kollegor samtliga åker den och jag tvingas ducka dem allt som oftast. På sistone har även massa kompisar från förr börjat dyka upp och gjort saken ännu värre. Det är som att jag inte riktigt vågar hälsa på folk jag inte träffat på 4år<. Oklart är varför men jag får nog sluta åka buss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0