släpp virusen, loss det är vår!

Jag besväras innerligt av min ovilja att vaccinera mig. Jag ska iaf dra ut på det och försöka tänka igenom det noga.

Nu har jag ett litet andningshål av uppkoppling och lånar mikals dator när han är på jobbet. Det är gött. Jag sitter och fantiserar om resor och kollar in skistar. Jag är ack så peppad och längtar tills säsongen är igång. Ska även besöka flottsbro, vi bor ju för nära för att aldrig ha åkt där. Verkligen!

Har just suttit och mejlat jobbet och kollat upp viktigheter. Kanske att jag skulle skicka in min ansökan till RFSU när jag ändå har möjligheten? Eller så läser jag det några gånger till. bara jag inte glömmer. Det vore så hemskt typiskt.



Jag vill bara bli frisk. Jag vill verkligen bara bli frisk. Nu har jag varit sjuk över en vecka och det är inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0