Tillägg:

Jag borde förstås se hissar som handikapphjälpmedel. Jag skulle aldrig få för mig att använda dörröppnare om jag inte ska ut med något skrymmande och inte har hjälp att hålla upp dörren. Mitt miljösamvete säger nej. Hissar däremot, jag har liksom försökt inbilla mig att det är bara så man gör. Men jag ska skärpa mig.


Idag ska jag träffa Sara, potentiell ny kompis. Det är jätteroligt, och lite spännande. Imorgon ska jag på premiären av Bananas med min kära mor. Efter alla artiklar jag läst om den har jag fått en enorm avsmak för bananer som företeelse. Även KRAV-märkta bananer verkar ju inte så himla latcho, och ärligt talat kan jag ju räkna ut själv att ett svenskodlat äpple kräver mindre energi än en banan som åkt runt halva jordklotet.

Jag tänkte på något. Kanske på att jag har tänkt starta en ny blogg men aldrig kommer mig för. Kanske på att sjukgymnastiken gick rätt bra idag men jag ändå har ont. Dessutom får jag ondare av att spela gitarr men kan inte sluta. Jag älskar det ju!

Kommentarer
Postat av: roland

Hej! Ett tips: Åk till Södertälje Syd övre! Tag sedan gångtrappan ner! Det blir ett äventyr, som få har upplevt. Jag följer gärna med som ledsagare.

2009-10-09 @ 04:01:34
URL: http://hallfoot.blogspot.com/
Postat av: ptr

på tryckeriet har dom dörröppnare överallt eftersom man ibland är tvungen att köra stora pallar genom dörrarna. dock använder precis alla dörröppnaren och eftersom så mkt folk springer där hinner den lagomt slå igen innan nån annan öpnnar den. så är det i 8 timmar om dagen! jag blir galen på dom!

2009-10-10 @ 12:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0