Årsskifte.

Jag avskyr födelsedagar och jul och elände och önskar inget hellre än att slippa. Julen orkar jag inte ens prata om, det är bara så självklart att alla vettiga människor borde hata företeelsen och att inte få ångest av julen är helt oförståeligt för mig. Jag hoppas vara utomlands på min 25årsdag, men även om jag inte är det tänker jag göra mig okontaktbar. Ska jag ens ha fest så blir det i januari någon gång när jag har kännt efter om det här med 25 ens är något att ha. Mikael verkar inte tycka det, men jag försöker att inte lyssna på honom.

Fick jag önska mig en enda födelsedagspresent, vad som helst i världen, så skulle jag önska mig ett bloggmaraton som maria ferm. Sjukt hur många som har skrivit och sjukt hur många jag vet vilka de är eller har någon social koppling till. Men framförallt så himla vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0