dagens idiot är utsedd

Jag vet att det inte är skrivet idag men man upphör aldrig att förvånas. Den sista idioten är inte född som det brukar heta. Dock är personen otroligt ärlig då slutklämmen är att hon tycker ett visst beteende ska förbjudas för att det är avtändande i hennes ögon. Alltså ska hela det motsatta könet anpassa sina förehavanden efter vad Malin Wollin tycker är attraktivt. Alla ska leva för att bli åtrådda av Malin Wollin, vår enväldiga härskare. Det positiva i just den här krönikan är idén att avsäga sig rösträtten, något som jag absolut uppmuntrar Malin att göra. Den sista idioten är inte född än, men gud förbjude om den kommer ur en hårig mansröv. amen.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jäklar vad MW gick igång på det där med Ragnar. En öm tå? Kunde hon inte amma själv eller vad handlar det om. Jag skulle vara asglad om pappan till mina framtida barn ville försöka amma.

2009-09-04 @ 20:25:13
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0