hey grannen hur mår du?

(fattade alla travestin eller ska jag ta det igen?)

På entréplan i mitt hus bor en familj med finsk-klingande efternamn. En hel familj är det, och det var gissningsvis någon av de kidsen som skrek "fuck face" till mig, till min stora förtjusning (jag skulle kunna ha långa utläggningar om den förolämplingen, det är nästan donnie darkokvalitet). Nu har någon skrivit med blyertspenna: "M.P. Här bor mp" på väggen brevid deras dörr. Det är gulligt och jag kommer bli väldigt besviken om det inte är m-p från Gyllene tider. Gyllene tider alltså, det är grejer.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Finns det nåt gulligare än MP;)

2009-09-04 @ 20:23:47
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0