just när jag känner mig oövervinnerlig.

Jag är sjuk. Jag har blivit sjuk. Förvisso har jag haft ont i huvudet och hostat i några dagar men ätit värktabletter och helt oansvarigt åkt buss med ovetande stackare som om det vore min rättighet. Jag har aldrig ont i huvudet om jag inte är sjuk, ibland bakis men det är inte fallet senaste veckan, så jag borde förstås veta att jag är sjuk. Men jag har inte kunnat acceptera det. Nu blir jag sängliggande men hag lite panik på en skolbok jag skulle behöva hämta. Dessutom måste jag ställa in sjukgymnastiken imorgon vilket gör mig mycket ledsen i själen. Men skolan får jag väl pallra mig till så jag inte kommer efter med fältstudien. Sånt är livet.

Fredag förresten, jag bara måste berätta om mitt fredagsäventyr. Sanna Carlstedt spelade på en ångbåt med johan johansson och några till kompmusiker (bland annat hennes man som varken verkade vilja eller kunna spela bas om så hans liv hängde på det, men det var charmigt ändå). Superysig båt som tuffade runt så vi såg stockholm från helt andra håll än jag är van. Båten hade superfin träinredning och kändes sådär gammeldags att jag kunde låtsas att jag var med i Det går an.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0