pust

Jag funderar på om jag inte blivit piggare av min järnkur. Jag är fortfarande trött ganska ofta, men en normal trötthet. När jag hade järnbrist var jag totalt orkeslös till och från, och det kändes aldrig som jag riktigt vaknade.

Idag är jag ledig, förutom skolan ikväll. Har suttit och varit duktig och kollat mail, sökt skolor (jag förstår inte folk som inte söker allting varje termin, man kanske ångrar sig!) och skrivit stolpar och tränar till redovisningen. Minst hälften av gruppen har lovat att bli väldigt nervösa. Jag tror det kommer gå fint!

Ledig imorgon med förutom sjukgymnastiken, yeah! ska ut och dricka vin med en av mitt livs bästa vänner. Vi har inte hängt på massa år, liksom bara sprungit på varandra någon gång varannat år. Så det är grymt spännande. Jag är seriöst förväntansfull!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0