ytligheterna

Sen jag klippte mig har fler människor pratat med mig spontant. Typ främlingar som frågar efter vägen, vilket är överraskande då jag förväntade mig att se ut som dagens ungdom med min nya frisyr. en morgon satt jag på pendeln och insåg att typ 4 till brudar som satt inom de närmsta metrarna hade rakat på ena sidan eller mohawkrakning samt något lite assymetriskt och så vidare. Men nu har verkligen bägaren runnit över. Ni vet underbara sara löwestam, som förut skrev brudens blogg om brudar? Ja hon iaf skriver följande och jag skämms ända ned till tårna. Dessutom ringde mamma mig igår och berättade att de hade löss på hennes jobb (hon jobbar på dagis). Jag svarade att jag inte kan träffa henne på ett tag och hon meddelade att vi har träffats på sistone, dvs. jag ska vara lite extra uppmärksam. Alla tecken pekar på det; bara att raka av skiten.

Kommentarer
Postat av: Anders

ja de pratade om det där nu när jag var nere i göteborg. jag tänkte faktiskt inte på dig. det kanske känns bra?

2009-09-29 @ 16:17:51
URL: http://andersholmstrom.se
Postat av: Roland Andersson

<a href=http://www.halsans.se/?contentpage=showproduct&kategori=35&id=580>luskam</a> duger. Du behöver inte bli skinhead.

kram

/Pappa

2009-09-29 @ 21:22:14
Postat av: Pappa

ps. Det skulle ha varit en länk, men sådana finesser verkar inte fungera i detta rum. ds

2009-09-29 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0