before the summers gone.

I skrivande stund letar jag biljetter till Leonard Cohen, Bounce(haha, lycka till med den då!) och Magic numbers + The ark. Jag har just insett att jag måste förlika mig med att biljetter kostar över femhundra istället för under två hundra som det var på min tid. Jag minns så väl kalas med Winnerbäck, bob hund och ... eh. Fan, det var ett band till. Det kostade typ 120 spänn eller något och var så översponsrat att man fick godis och prylar och slushies i varje hörn av området. Tur är att jag är vuxen och har lön ibland så jag faktiskt kan lyssna på musik fortfarande. Det får vara värt det. Jag <3 Cohen. Ja, till exempel. Senaste konserten i Sverige lär varit så magiskt att den förmodligen inte går att överträffa men ändå. Ska jag?

 


Kommentarer
Postat av: Sibel

Kalas var fina tider, min första närkontakt med tyllkjolar, converse och svart hår överallt. Vad kostar en Cohen-biljett? Och när är det?

2010-04-23 @ 18:45:51
Postat av: Anonym

cohen är i augusti och kostar mellan 500-900 för vanliga biljetter. VIP kostar nog typ en miljon.

2010-04-25 @ 00:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0