bjussar på ännu en laglig bild för att fira påsken.



Här har jag dessutom lite mer kött på benen (även om benen inte är särskilt synliga). Vilket är projektet just nu. Hade inte min kropp varit så handikappad hade jag ju kunnat träna lite intensivare. Har seriöst tappat en massa vikt när jag mått dåligt som ska tillbaka med råge. Basta! Fast muskler har ju varit projektet länge för att kunna ha någon användning av min kropp, typ jobba och liknande utan svåra ryggsmärtor.

Har rotat efter skolintyg, betyg, arbetsintyg och liknande i mina gömmor hemma hos mor. Nu är det sista rycket på skolansökningarna. Har bara sökt skolor i stockholm samt insett att jag har 40 veckors csn på folkhögskola kvar... gulp! Men det löser sig alltid, vet ni det? Det löser sig. Ska ut till värmdö på öppet hus och kika på skolan, men jag tror att jag älskar den.

Näe, vet ni vad! Nu ska jag och mor ut i snön. Aprilväder, heter det visst.

Kommentarer
Postat av: SysterSmisk

Jag visste inte att såna där djur var köttätare!

2010-04-05 @ 11:57:17
URL: http://redbanner.wordpress.com
Postat av: SysterSmisk

Jag visste inte att såna där djur var köttätare!

2010-04-05 @ 11:59:34
URL: http://redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0